Časté dotazy

Kolik bude oprava stát?

Využijte náš formulář, kde co nejpodrobněji popište závady na vašem přístroji. Můžete přiložit i fotografii přístroje. Obratem vám zašleme cenový návrh opravy. Orientační ceník a ceny nejčastějších oprav najdete v ceníku.

Doprava opraveného zařízení zpět k vám je aktuálně zdarma. 

Jak dlouho bude oprava trvat?

Délka opravy závisí na aktuální dostupnosti náhradních dílů. V cenovém návrhu vám sdělíme i předpokládaný čas potřebný k opravě zařízení. Pokud s opravou spěcháte, můžete zvážit možnost zahájení opravy ihned po příjetí zařízení do našeho servisu. Volba se zadává při objednání opravy před odesláním do servisu a jedná se o opatření související s občanským zákonníkem. V případě nevyužití bude oprava zahájena 14 dnů od odeslání vaší objednávky.

Při záchraně dat vám můžeme data poskytnou elektronicky po uhrazení domluvené ceny a následně jen vyčkáte na doručení zařízení zpět.

Mohu sledovat stav mé opravy?

Stav opravy je možné sledovat zde. Zde je možné zobrazit fotodokumentaci k zakázce, případně stáhnout soubory záloh.

Jak přenesu data ze zálohy?

Při záchraně dat vytváříme zálohy v několika formátech. Jedná se především o formát pro zařízení Cellebrite. Toto zařízení využívají mobilní operátoři a prodejci mobilních telefonů. Tuto zálohu nahrajete např. na flashdisk a z něho vám ji jednoduše obnoví do nového telefonu. Oficiální software výrobců (Samsung Kies, Nokia Suite apod...) většinou podporuje pro import kontaktů formát *.vcf. Další možností jsou formáty *.csv, *.pdf, *.spb, *.nbu. Fotografie a hudba jsou v původníh formátech *.jpg, *.mp3....

Jaká je záruka na opravu?

Záruka na opravu je 6 měsíců. U přístrojů zasažených oxidací se záruka na další funkčnost telefonu neposkytuje. Zde je k dispozici reklamační řád

Ztrácím záruku na můj telefon?

Provádíme pouze pozáruční servis. Pokud máte zařízení v záruční době, kontaktujte vašeho prodejce.

Co dělat při zasažení zařízení kapalinou?

Pokusit se co nejrychleji vyjmout z přístroje baterii. Voda a jiné látky způsobí uvnitř přístroje zkrat. Nepokoušet se připojit zařízení na nabíječku. Zařízení s vyjmutou bateri poslat k nám na čištění.

 

 

Jak probíhá oprava